Gdzie się ukryła planeta w pieluszce, piramida z pomidorów i pieniądze na patyku?
Na każdej stronie znajdziesz literę, która skrywa zabawne obrazki. Ruszaj na poszukiwania! Dzięki dołączonej specjalnej lupie odkryjesz abecadło na nowo. Udało się? To teraz spróbuj ułożyć z tych elementów ciekawą opowieść. Na pewno będzie przy tym dużo śmiechu!
Abecadło pod lupą to wyróżniony w konkursie dyplomowym projekt, który Eugenia Wasylczenko stworzyła z myślą nie tylko o najmłodszych czytelnikach, ale i o całej rodzinie. Książka powstała pod czujnym okiem jej kilkuletniej córki, która jako pierwsza oceniała dzieło.
UWAGI:
Na okładce: Wyjątkowa wyszukiwanka, która bawiąc, uczy alfabetu oraz sztuki opowiadania.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wszystkie dzieci uwielbiają gry i zabawy z rówieśnikami, a dzięki "Akademii gier i zabaw. Zrób to sam" każde dziecko będzie mogło samodzielnie przygotować własną grę lub rekwizyt do zabawy. I wcale nie potrzeba do tego drogich materiałów. Większość z nich z pewnością znajdzie się w każdy domu. Wszystkie projekty zamieszczone w naszej książeczce są bardzo proste do wykonania i opatrzone barwnymi fotografiami, na których przedstawiono, krok po kroku, jak wykonać grę lub rekwizyt do zabawy. "Akademia gier i zabaw. Zrób to sam" nie tylko zapewni dziecku twórcze spędzenie wolnego czasu, ale także da poczucie satysfakcji z własnoręcznie wykonanej pracy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka zawiera wszelkie informacje, które są niezbędne w pracy Animatora Czasu Wolnego.Największą zaletą skryptu są gotowe scenariusze zajęć animacyjnych, które wystarczy wydrukować. W skrypcie znajdziesz bazę gier i zabaw, tak bardzo potrzebnych każdemu animatorowi.
UWAGI:
Bibliogr. s. 113-115.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Dwunastoletni Rogan Webber jest mistrzem w Laser-Kobrze, swojej ulubionej grze wideo. Kiedy światowej sławy twórca gier zaprasza go, by wraz z czworgiem innych najlepszych pro graczy w kraju wziął udział w ekskluzywnym turnieju, jest megaszczęśliwy. Cała piątka ma zamieszkać w apartamentach i testować najnowocześniejszy sprzęt do gier wirtualnych - marzenie każdego gracza. i największe możliwe wyróżnienie! Teraz jako potężne roboty bojowe biorą udział w cyfrowej bitwie, jednak ich misje stają się coraz trudniejsze. Gracze po kolei odpadają, a pozostali zaczynają podejrzewać, że gra nie jest tym, czym wydawała się na początku. Dlaczego żołnierze i roboty, z którymi walczą w Laser-Kobrze, zachowują się tak dziwnie? Co kryje się za nietypowymi błędami? I dlaczego gra wydaje się być taka. prawdziwa? Rogan i jego rywale muszą współpracować, aby odkryć prawdę i zrobić to, co trzeba... bo świat, w którym gry wideo atakują rzeczywistość, już dawno przestał być bezpieczny.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Badacze pisma i znaków : co dzieci chcą wiedzieć? : edukacja przedszkolna początkiem kształcenia Tyt. oryg.: "Schrif- & Zeichen : was Kinder wissen wollen".
Dzieci poznają świat pisma i znaków dużo wcześniej niż zaczną się uczyć i pisać. Zapamiętują litery, rozpoznają znaki obrazkowe w swoim otoczeniu i `piszą` swoje pierwsze listy. Pokazują w ten sposób, że rozpoznały język i pismo jako ważny środek komunikowania się ludzi. W oparciu o to dziecięce zainteresowanie pismem i językiem można już w przedszkolu przeprowadzać ciekawe projekty: - jakie znaki można znaleźć w naszym przedszkolu, - jakie znaki można znaleźć na naszej ulicy, - jak ludzie pisali, gdy na świecie nie było jeszcze komputerów, - jak piszą ludzie w innych częściach świata.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Makau, miasto ekskluzywnych kasyn, zostało stworzone dla ludzi takich jak lord Doyle - outsiderów, wyrzutków, utracjuszy w chińskiej stolicy hazardu poszukujących ucieczki i zapomnienia. Doyle noce spędza na grze w bakarat i piciu, dnie przesypia w eleganckim hotelu. Topniejąca gotówka ma dla niego coraz mniejsze znaczenie, liczy się jedynie gra, w której można się zatracić, szukając satysfakcji zarówno w zwycięstwie, jak i w gorzkiej przegranej. Młoda call girl, zapoznana przypadkiem w jednym z kasyn, niespodziewanie dla samego Doyle’a stanie się osobą, z którą połączy go nić porozumienia i która jako pierwsza usłyszy prawdę o jego przeszłości. Prawdziwa relacja między nimi wyda się obojgu obietnicą odkupienia. Jednak w świecie pozorów i sztuczności zaufanie nie może być niczym trwałym. Książka Osborne’a, podobnie jak pamiętne dzieła Dostojewskiego i Grahama Greena, wpisuje się w znakomitą tradycję powieści opowiadających o nałogu, a także o samotności oraz winie, która ciąży na całym życiu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni